Din Braila catre Alba Iulia

Dragilor, fost-am si la Braila. Din nou. 😀 Am fost la festivalul Chira Chiralina si am castigat premiul Radio Romania Actualitati. Adicatelea, voi avea ocazia sa-mi inregistrez o melodie in studiourile lor si apoi ea sa fie difuzata de acelasi radio. Eu zic ca-i lucru bun, insa astept sa vad in ce masura se va materializa acest lucru. Am revenit la Cluj macinat de o raceala ce nici acum nu-mi da pace. Miercuri, am sustinut, alaturi de Sorin Misiriantu si Raluca Irimia, premiera spectacolului „De-as fi rege” la Teatrul National din Cluj, in sala Euphorion. Frumos, lume buna in sala, spectacol ce mi-a tihnit foarte mult. Iata si cateva fotografii:

 

De acolo am fugit cat am putut de repede pt ca urma sa deschid „Pilula de folk” din Le General. Saptamana asta am dedicat-o memoriei celui care a fost Adrian Paunescu. Odihneasca-se in pace! Si aici foarte multa lume, chiar neasteptat de multa. Multumim tuturor care au fost prezenti. Trebuie sa-mi felicit pilulele care si-au dat toata silinta sa prezinte piese pe versurile lui Paunescu. Asadar, multumesc, in ordinea in care au intrat pe scena: Claudiu Aftimescu, Mirona Pascu, Mara, Roxana Zapartan, Claudia Ciobanu. Trebuie sa le multumesc si invitatilor speciali pt ca au fost si ei alaturi de noi la acest eveniment. Multumim Emeric Imre, Ioan Onisor si Mishu Calian, care desi a venit cu toata trupa ne-a prezentat 2 variante inedite de aparitii scenice. Seara s-a intins pana tarziu si aproape ca am uitat de raceala, insa ziua de azi mi-a amintit ca aveam mare nevoie de odihna si repaus.

Maine plec la Alba la Ziua de Maine, unde ma voi intalni cu mai multi oameni faini de care mi-e dor. Tineti-mi pumnii, pt ca voi fi in concurs. Ma intorc si va mai povestesc ce-am facut. Pana atunci insa, nu uitati de Pilula de Folk din fiecare miercuri. Saptamana ce vine prezentam Spitalul de Nebuni.

Va pup pe toti…pe rand. 😀

MI

Un comentariu (+add yours?)

  1. Vali P.
    nov. 13, 2010 @ 23:10:34

    Mult succes !
    Felicitari pentru premiul de la Braila si sa se si materializeze !
    http://www.trilulilu.ro/Vali013/4b1d50f24af3b8

    Răspunde

Lasă un comentariu