Cafeaua fericita!

Azi sunt fericit. Sunt atat de fericit incat am impresia ca sunt cel mai fericit om de pe Pamant. M-ai intreba de ce? Sunt fericit pentru ziua de azi. Sunt fericit ca am prins o dimineata devreme. Sunt fericit pentru o noua zi cu intamplari frumoase. Si ce daca sunt nori, eu ii vad altfel. Soarele si-a pus ochelari de oameni. Asa cum noi ne punem ochelari de soare. El tot acolo e si ne priveste. Ne vede mai inchisi la culoare. Uneori plange pentru ca ne vede cum suntem cu adevarat…unii dintre noi. Eu am sa-i arat in continuare ca nu toti suntem la fel si am sa-i zambesc in continuu. Stiu ca ma va rasplati cu fata lui cea mai luminoasa. Va stii el sa aleaga momentul cel mai potrivit. Cineva ma intreba cum ar fi daca am fi toti surzi si orbi si i-am raspuns ca atunci am vedea, simti si actiona cu sufletele. Iar iti  vorbesc din povesti… Pe naiba! Incearca si tu sa-ti deschizi sufletul si cauta alte suflete deschise. Lumea ta va deveni mult mai colorata. Tu ce-ai face daca ar ploua de jos in sus? Eu as merge in maini ca sa primesc picaturile tot pe frunte. Si ce daca vei spune ca sunt un copil? Si ce daca vei spune ca sunt un visitor? Eu voi continua sa-ti zambesc, poate asa te vei lumina si tu, ca si soarele. Cand imi arati si mie cel mai frumos zambet al tau? 🙂

Pana iti pui tu fata umana, eu merg sa-mi fac o cafeluta (stii ca o beau rar). Pun si putina scortisoara sa o-nveselesc. Azi cafeaua mea va fi dulce!

Si una mai serioasa. 🙂

4 comentarii (+add yours?)

  1. Graphwire
    Oct 20, 2010 @ 10:05:32

    Consumul excesiv de scortisoara,optmism si entuziasm duce la dezechilibrari psihologice. Recomandarea noastra este sa pastrezi scortisoara pentru vinul fiert de la iarna.

    Răspunde

  2. Ionut Mangu
    Oct 20, 2010 @ 10:22:06

    Nu-ti fa griji! Doar ma obisnuiesc cu aroma, fix pentru a digera mai bine vinul de la iarna. :))

    Răspunde

  3. Marius Muscalu
    Oct 20, 2010 @ 14:42:15

    Lasa ma gandul la ploi de jos in sus, si apuca-te sa-ti dregi galgaitoarea ca poate ne mai intalnim pe la vreo nunta in Braila anul viitor sa ne mai incanti un pic, sau mai bine ar fi sa ajung eu in Cluj. Succesuri prietene 🙂

    Răspunde

  4. Adriana Oltean
    Oct 28, 2010 @ 09:45:10

    Minunat, om bun…Eu ma alatur in a vedea, a simti si a actiona cu sulfetul…Sa servim, sa daruim , sa iubim! 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

