Din Brasov la Iron Maiden

Hey!

Ce mai faceti? Bine? Ce ma bucur. 🙂 Si eu, mersi, fac bine. Incerc sa ma tin de promisiune si sa reiau firul povestilor.

Va spuneam data trecuta de plimbarea prin Tg. Jiu de unde am plecat in 11 august. In 14 augost am avut placerea sa fim invitati Kronstadt Folk Festival in Brasov, orasul in care mi-am facut facultatea. A fost o reintlnirea cumva neasteptata pt mine cu acest oras. In cei 6 ani pe care i-am petrecut acolo nu am observat o atentie atat de mare a publicului pt muzica folk. E drept ca in acea perioada nici nu existau evenimente de profil. Dupa ce Corona Folk Festival a murit, iata ca niste oameni curajosi s-au hotarat sa organizeze un altfel de festival, un festival pe mai multe week-end-uri cu invitati din toate treptele folkului, si aici ma refer doar la notorietate si de ce nu si varsta. Trebuie sa remarc faptul ca organizarea a fost una foarte buna, un public avid de folk, numeros si foarte cald (deseori un lucru inedit pt brasoveni :P). Ma simt obligat sa salut intiativa cercetasilor clujeni care au venit din Fagaras, unde erau la un concurs, special pt a ne vedea si a ne sustine. Pt ei am mesajul: “Nu mai rupeti flori copii!”

De asemenea multumim tuturor care au venit la acest eveniment, unii chiar din Bucuresti. Le multumim si celor care au filmat si postat  clipurile pe net.

Dupa experienta brasoveana am fugit repede, repede catre Cluj, locul unde avea sa se scrie o pagina de istorie. In 15 august au fost in casa noastra cei de la Iron Maiden, trupa pe care o apreciez enorm fiind prima formatie rock pe care am ascultat-o pe o caseta din proprie intiativa.

Domnilor romani, clujeni mai ales, ma adresez voua de data asta cu un ton nu tocmai prietenos. Multi dintre voi nu ati realizat ca o astfel de intamplare este istorica, multi habar, probabil, nu aveti ce a inseamnat venirea acestui colos al rock-ului mondial la noi acasa. Lasa ca au stiut timisorenii si altii de prin toata tara, bine ca au stiut pana si ungurii sa aprecieze mai mult decat voi venirea acestei trupe. Nu vorbesc subiectiv despre asta si ca sa argumentez as putea doar sa va spun ca macar pt spectacol in sine ar fi meritat sa veniti. Acesti domni sunt adevarati showmeni, practic ochii nu stiau pe care din ei sa zaboveasca. Ati fi asistat la un spectacol de arta si divertisment, asta daca aveati buna vointa sa respectati statutul unor PROFESIONISTI in arta spectacolului. Snobismul local legat de echipele de fotbal cu care simpatizati v-a tinut acasa, sau doar simplul motiv ca voi nu sunteti rockeri, ci niste manelari aka minimalisti de Obosesion crescuti in spiritul de turma al gandirii becaliene. Ca sa fie clar, aici vorbesc in termeni generali, pt ca altfel au fost foarte multi cei care nu se incadreaza in descrierea mea. Revenind, nu cred ca mi-as mai gasi cuvinte sa explic aici ce senzatii am avut ascultandu-i, pt prima data live, probabil pt ultima data. Chiar daca au promovat noul album, lucru care este de altfel imbucurator, au cantat si piese cu care au facut inconjurul lumii. Eu, personal, am fost multumit ca mi-am auzit atat melodiile preferate, cat si de faptul ca noile piese prind de la prima auditie.

Felictari si multe multumiri, Iron Maiden pt ca ne-ati calcat pragul!

Pana la urmatorul episod va doresc toate cele mai frumoase,

MI

Lasă un răspuns

