Bucovina, plai cu flori

In weekendul care tocmai a trecut am facut o deplasare in Bucovina cu ocazia a doua festivaluri de folk, si anume Festivalul Folkever-Siret si Festivalul La Suceava in Cetate. Vineri seara am fost in Siret, unde am cantat in calitate de invitat in recital datorita faptului ca anul trecut am castigat trofeul acestui festival. Pe scena am cantat impreuna cu Onisor si Neli, pe alocuri chiar si cu camaradul Ovidiu Scridon. Atmosfera a fost frumoasa si intima, desi vremea ploiasa a tinut in casa siretenii, iar audienta nu a fost cea mai numeroasa. Trebuie sa remarc din nou gogosile fantastice facute de mama lui Ionut Mateiciuc. Inca o data:” Sarut mana!” Pe scurt, experienta sireteana a fost din nou una faina, plina de oameni calzi si frumosi. Ma simt mai mult decat indatorat sa-l felicit inca o data pe Ionut Mateiciuc pentru curajul si insistenta cu care a reusit pana la urma sa realizeze si sa organizeze acest festival. Fotografii puteti vedea, daca dati un click aici

Sambata am plecat spre Suceava, unde aveam sa particip in festival, de data asta din postura de concurent. Aici din nou o mare de oameni, o lista de 30 de concurenti, recitaluri multe si alese, public care nu a stiut intre ce sa aleaga, festivalul de folk sau festivalul fanfarelor cu mici si bere de langa. Asta a facut ca sala Dom Polsky din Suceava sa fie in proportie de 70% plina. Numarul mare de concurenti si de recitaluri a facut ca spectacolul sa dureze pana tarziu in noapte, atingand orele 01:30-02:00. Asta poate fi un lucru bun insa destul de obositor, chiar si pt un iubitor de folk. Mare noroc cu gasca de la Baia Mare venita sa sustina reduta baimareana din concurs.

In urma prestatiei din concurs, juriul a decis sa-mi inmaneze Premiul de Interpretare-Solist „Mihai Horodnic”, un premiu care ma onoreaza si pe care l-am primit cu mari emotii. Le multumesc pt apreciere.

Duminica, dupa Gala Laureatilor, am urcat pe scena din nou pentru a-l acompania pe Onisor in recitalul pe care avea sa-l sustina. Desi, ziua de duminica a fost una apasatoare, din cauza vremii, am reusit sa ne simtim foarte bine pe scena si sa ne distram impreuna cu cei prezenti. Am sa rog pe cei care au filmat/pozat, daca intra pe aici, sa lase un link cu fotografiile/filmarile facute de ei, pt care vor primi multumirile mele.

As avea de acordat o nota mica organizatorilor acestor festivaluri, Ion Dragusanul si Ioan Mateiciuc. Asta, deoarece organizarea celor doua festivaluri simultan ne-a rapit placerea de a ne vedea/revedea cu toti concurentii. Dincolo de asta as fi vrut sa-mi aplaud si sa-mi sustin colegii care au intrat in gala si la Siret, lucru imposibil din pacate. In rest, toate bune si chiar minunate.

In linii mari cam asta a fost activitatea din acest weekend. Pana la urmatoarele povesti sa aveti grija de voi si nu uitati sa zambiti!

Cu drag,

MI

6 comentarii (+add yours?)

  1. lovingvama
    Iun 29, 2010 @ 14:56:42

    Am pierdut atunci concertul din Wild Montain, dar acum veniţi voi la mine acasă, la Gura Humorului. Vorba aia, ne vedem joi 😀

    Răspunde

  2. Dolly
    Iun 30, 2010 @ 02:35:11

    super tareee sa vezi ce o sa-ti placa de tareeee

    Răspunde

    • Ionut Mangu
      Iun 30, 2010 @ 07:37:47

      Dolly, draga, am avut ocazia sa vad un pic din frumusetea orasului si ma declar indragostit de el de pe acum. 🙂 Tu nu treci pe acasa? Hai si tu sa tragem o cantare din aia nebuna.

      Răspunde

  3. loco
    Iul 02, 2010 @ 00:54:22

    Daca tot va intoarceti in bucovina, am indrazneala sa vin si eu alturi de cei care sa va dea palme…din sala… Ne vedem joi… 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

