Unde esti tu, oare?

Candva, obisnuiam sa te iubesc. A mai trecut ceva si am incetat sa o mai fac. Dupa inca o perioada, am ajuns sa uit cum era la inceput. Cineva a incercat sa-mi aduca aminte de noi, dar eu nu mai stiam cum arati. Am in minte o imagine difuza a acelor vremuri. Unde ai disparut, oare? Stiu ca o particica din mine iti este inca dedicata si o simt. Stiu ca simt ceva aseamanator, de fiecare data cand ma indragostesc. Imi e un mare dor de tine si-mi lipsesti enorm de mult. Si ma intreb din nou: Unde esti tu, oare, copilaria mea?

1 comentariu (+add yours?)

  1. BIANCA-IULIANA
    Iun 27, 2010 @ 19:22:44

    Oo.. ce frumos! Din ciclul: „Iti mai aduci aminte? ” … Asa este.. noi in ziua de azi nu mai stim nimic,.. nu mai stim sa jucam „Scunsea” sau sa ne fluieram cand ne chemam afara unul pe altul.. mai nou ne dam bip-uri .. mie una imi vine sa-mi arunc telefoanele…

    Am observat si eu ca in zilele de azi, copiii care se nasc acum nu mai sunt asa fericiti cum eram noi…Acum de cand cu tehnologiile astea… e secolul vitezei!

    Pacat!

    Bravo ca ai postat acest film si ai readus aminte o farama din trecut!

    Sa ne pove cum a fost la Siret la festival! Mult succes!

    Răspunde

Lasă un răspuns

