Invitatie la teatru muzical

Iata ca dupa o lunga perioada de pregatiri am reusit sa finalizam piesa de teatru „Richard al III-lea” intr-o varianta muzicala. Asadar avem placerea sa va invitam luni, 21 iunie, in club Diesel, in cadrul Teatrului de Club, la premiera piesei care va incepe de la ora 21:00.

Pana atunci, daca va plictisiti sambata seara, haideti in Le General de la ora 21:00 unde puteti sa ne sustineti in semifinala concursului Le General cauta trupa.

4 comentarii (+add yours?)

  1. Ioana-Cristina Teodorescu
    Iun 22, 2010 @ 22:41:05

    Linkul de la cronică/ poze de la premiera Richard al III-lea:

    http://flipflop.ro/home/2010/06/22/richard-al-iii-lea-o-domnie-de-muzica-%C8%99i-sange/

    Multă baftă și de acum încolo!
    Cu mult drag,
    Ioana

    Răspunde

    • Ionut Mangu
      Iun 22, 2010 @ 22:51:57

      Ioana, va multumim inca o data pentru prezenta, atat tie cat si colegei tale. Multumim de asemenea si pentru conica. O consider una mai mult decat pertinenta. Va asteptam cu drag si la alte evenimente.
      Cu drag si sinceritate,
      MI

      Răspunde

  2. munte
    Iun 23, 2010 @ 16:01:39

    Buna ziua domnule Mangu,

    Va transmit felicitari pentru concertele din „le general”!
    Ceea ce vreau insa sa va transmit este faptul ca am inteles ca intrecerea muzicala din localul sau barul „le general” din cluj napoca aduce o contributie serioasa la stiinta logicii. E exemplul perfect al identitatii tranzitorii. Adica: prezentatorul, organizatorul, juriul si concurentul reprezinta una si aceeasi persoana (sau isi imprumuta particularitatile esentiale in functie de necesitati). O afacere bunicica. Concurentul-organizator castiga. Nu trebuie se supere nimeni, pana la urma important e sa participi.
    De aceea:dubla felicitare domnule Mangu!
    Folk you!

    alex munteanu

    Răspunde

    • Ionut Mangu
      Iun 23, 2010 @ 16:15:55

      Buna ziua, domnule Munteanu,
      Multumesc pentru felicitari, insa am de facut cateva corectii in informatiile pe care le detineti:
      1. Nu sunt si nu am facut parte niciodata din organizarea acestui eveniment. Poti afla lucrurile astea direct de la organizatori.
      2. Faptul ca am prezentat si jurizat prima editie a acestui eveniment este adevarat. Toata treaba asta s-a intamplat din cauza unor lacune organizatorice. Eu sunt un simplu client al barului si am fost rugat sa fac lucrul asta pentru ca nu era nimeni disponibil, eu fiind prezent la eveniment la ora programata. Persoana careia i-am tinut efectiv locul in seara aceea, a renuntat lasand evenimentul descoperit . Am acceptat acea postura, doar pentru ca evenimentul sa poata merge mai departe in conditiile date. E lesne de observat, daca ati fost la toate editiile, ca a fost singura data in care mi-am asumat acest rol.
      Toate bune, domnule Munteanu!
      Folk you to!
      MI

      Răspunde

Lasă un răspuns

