Atentie la Lenuta si Costel!!

Asadar, atentie mare la acestia 2. Daca ai vreunul prin preajma, sporesteti simturile pt ca sunt foarte sensibili la cuvintele „La multi ani!” Va asigur ca daca aud cuvintele astea sunteti pasibili de o betie pe banii lor, ca de…asa cica e obiceiul ca ei sa dea de baut! Sincer, nu stiu de unde acest obicei barbar! Mie mi-e frica, sincer, dar pt ca imi plac senzatiile tari si sporturile extreme de gen sticlism si halbere o sa-mi incerc norocul si o sa le urez si eu: „La multi ani, dragilor! Sa purtati cum stiti voi mai bine numele ce le aveti!” Amu, de se-ntampla sa patesc acea crunta barbarie si sa fiu cinstit de ei, o sa-mi accept soarta cu barbatie!

Hai sa aveti grija de voi!

IM

1 comentariu (+add yours?)

  1. Laura
    Mai 21, 2010 @ 19:43:49

    Multumesc mai 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

