Amintiri dupa o seara de vis

Dragilor, incerc cu greu sa-mi revin dupa o zi de ieri incredibil de frumoasa. A fost o zi pe care am inceput-o destul de devreme, insa am terminat-o destul de tarziu. Am invatat o sumedenie de lucruri noi, am inceput un job nou si am sustinut unul dintre cele mai frumoase concerte de pana acum. Am revazut aseara o sumedenie de oameni frumosi, carora le multumesc enorm pt participare. Le multumesc artistilor care au mai fost pe scena alaturi de noi si aici as vrea sa-i enumar incepand cu Raluca Irimia, Alexandra Sidor si nu in ultimul rand, prietenul nostru, Ovidiu Bradatan. Va multumesc voua tuturor pt prezenta de spirit! Probabil nici nu banuiti cat de mult ne-ati incarcat si voi bateriile si ce ce stare de bine ne-ati creat aseara pt a putea face ceea ce am facut impreuna.

Comitetul artistic format din Ionut Mangu si Ioan Onisor va multumeste nespus si va asteapta si la alte intalniri! In curand o sa aflati detalii si despre urmatoarele noastre cantari.

Ganduri bune si zambete!!

IM

2 comentarii (+add yours?)

  1. .marius
    Mai 12, 2010 @ 09:11:27

    Multumim si noi pentru un concert pe cinste! Dimineata a inceput cu un zambet mare cand mi-am adus aminte minunatele cantece!

    Răspunde

  2. Laura
    Mai 12, 2010 @ 15:43:22

    Ce frumos! Va astept cu mare drag si mai la sud… 🙂 Let me know cand ajungeti si pe aici !
    Pup

    Răspunde

Lasă un răspuns

