Concert in Wild Mountain

Va salut, dragelor si dragilor!

Credeati ca am disparut chiar asa de usor? Nici vorba. Doar ca am fost foarte ocupat in ultima perioada si nu am avut vreme sa ma ocup si de acest blog. Ei si daca tot am revenit, hai sa va fac si o invitatie. O invitatie la concert. Ce concert? Un concert pe care il voi sustine alaturi de Ioan Onisor in clubul Wild Montain de pe strada Hasdeu nr.3. Am zis noi sa incepem distractia la orele 21:00 fix. Stiti ca ne tinem de cuvant, asa ca vom incepe la ora fixa. Pretul unui bilet nu e nici pe departe unul mare, adicatelea 5 lei. Noi vom fi acolo, hai si tu, ia-ti si cativa prieteni si hai sa ne punem pe distractie.

Va asteptam!

7 comentarii (+add yours?)

  1. lovingvama
    Mai 08, 2010 @ 23:06:33

    Ioan Onişor cântă piesa „Restanţieri” 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

