Piciorul care m-a inselat

“Buna! Sunt Ionut si am piciorul in ghips!”

“Buna, Ionut!”

Anul asta, asa cum v-am mai spus mi-am promis sa fac cat mai multe lucruri din categoria “nu le-am facut inca”. Din astea face parte si faptul ca nu am avut piciorul in ghips pana acum. Am zis io ca-i cazul sa o fac si p-asta si mai in gluma, mai in serios am calcat stramb, acum nu stiu daca la propriu sau la figurat. Acum pot spune ca am intrat in grupul celor in imposibilitate motrica.

Mai fratilor si surorilor, a inceput sa nu mai fie distractiva gluma cu ghipsul meu. Deja a trecut aproape o saptamana si nu-mi mai place. Piciorul stang deja are de doua ori dimensiunea dreptului, in diametru. Printre altele le multumesc tuturor care pana acum mi-au fost aproape si m-au alimentat cu tot felul, incepand cu carje, continuand cu diverse alimente si culminand cu voie buna si mesaje incurajatoare. E ciudat sa aflii cum e afara doar dand o privire in balcon:( M-as fi plimbat si eu cu o domnisoara frumoasa la brat, asa ca de inceput de primavara, dar se pare ca tre sa mai aman un pic episodul asta.

Eu va spun doar sa va bucurati la maxim de faptul ca aveti doua picioare si puteti ajunge cu ele oriunde. Eu is scos din functiune inca o perioada, dar promit sa va prind din urma. 🙂

Hai sa aveti grija de voi!!!

7 comentarii (+add yours?)

  1. Adriana
    Mar 23, 2010 @ 12:53:10

    Vai mai Ionut, e grav cu piciorul tau. Cat ti-au zis medicii ca mai trebuie sa stai cu el in ghips? Crezi ca o sa mai poti alerga vreodata? 😛

    Răspunde

  2. Ionut Mangu
    Mar 23, 2010 @ 12:55:26

    Mai dureaza saptamana asta. O sa alerg mai iute ca pana acum:D Asa cum am zis, va prind din urma si o sa va depasesc!!

    Răspunde

  3. alina
    Mar 23, 2010 @ 13:03:40

    of, e trist si incomod un picior in ghips. dar te uita la paharul plin…bine ca nu aveai un concert cu deplasare in perioada asta…adica ai scapat de drum cu masina sute de km… sa te recuperezi repede, sa nu te mai doara si …rabdare! asta iti urez ! (si dupa ce scoti ghipsul sa te misti cu grija si sa faci exercitii!!!)

    Răspunde

  4. Ionut Mangu
    Mar 23, 2010 @ 13:06:49

    Ironia sortii face ca maine am un concert in Dej. inca sunt in dubii daca sa ma duc sau nu. Oricum multumesc pt gandurile bune si pt sfaturi. O sa le urmez 😉

    Răspunde

  5. Gabi
    Mar 23, 2010 @ 14:00:49

    Uneori mă simt legată la mâini k nu pot face mai multe k să ajut. Îmi pare tare rău k eşti în situaţia asta, dar până la urmă, cred k şi nefericirile fac parte din evoluţia personală şi k lucrurile nu se întâmplă pur şi simplu. Hope u get well soon! >:D<

    Răspunde

  6. .marius
    Mar 23, 2010 @ 15:08:18

    In Dej?! Pai aia-i gara ma?!

    // un dejean 😉

    Răspunde

  7. zguvi
    Mar 23, 2010 @ 17:29:42

    asta cu calcatu’ stramb tre’ sa o coc si eu candva intre Paste si 1 Mai =))

    Răspunde

Lasă un răspuns

