Am scapat de scoala

Pt ca stiu ca am cativa sustinatori in aceasta privinta, o sa-i informez pe aceasta cale ca in acest moment am absolvit Scoala de soferi! Urmeaza ca in viitorul apropiat sa ma prezint si la militie pt examenul final si pt proba practica! Va multumesc celor care v-ati ferit de prezenta pe strazi in timpul orelor mele de practica, dar in acelasi timp le multumesc si celor care au iesit cu stegulete si pancarte pt a-mi face galerie in acelasi rastimp 🙂 O sa revin cu noi amanunte in momentul in care o sa ma hotarasc sa sustin si examenul la militie. Va doresc sa va bucurati de clipele ramase sigure pe strazile nationale, cel putin pana cand o sa am in mana bucatica de carton si plastic ce-mi confera dreptul de a conduce masini pe drumurile publice!

S-auzim de bine!

8 comentarii (+add yours?)

  1. anamaria2udrea
    Mar 17, 2010 @ 00:39:03

    🙂 Bravo!

    Răspunde

  2. Ionut Mangu
    Mar 17, 2010 @ 07:20:29

    Multumesc! >:D<

    Răspunde

  3. .marius
    Mar 17, 2010 @ 08:32:45

    Felicitari Felicitari!

    Cand mergem sa ne cumparam bulinutze galbene?

    Răspunde

  4. Laura
    Mar 17, 2010 @ 16:36:34

    Opaaaa… nice ! Bravoooo! Am citit primele randuri si mi-a venit in minte exact reclama cu babuta. Cand am vazut ca ai si postat-o mai jos… ce mai ! E de belea ! :)))
    Hai.. felicitari si te las cu melodia mea „de condus”, cine stie poate te inspira si pe tine :*

    Răspunde

  5. Ionut Mangu
    Mar 17, 2010 @ 17:05:00

    @marius stai man intai sa trec si pe la militie si apoi vedem 🙂
    @Laura multumesc frumos, chiar imi era dor de billy idol, dar pe piesa asta fac raliu nu conducere :)))

    Răspunde

  6. Gabi
    Mar 17, 2010 @ 17:42:07

    felicitari!!! ce-a fost mai greu a trecut, urmeaza partea funny 😀

    I’m happy 4 u!!!
    Take care!

    Răspunde

  7. BIANCA-IULIANA Matei
    Mar 17, 2010 @ 20:57:00

    Felicitari. Ionut!

    uite si ceva comic… numa sa nu faci ca el :))

    Răspunde

  8. zguvi
    Mar 18, 2010 @ 09:52:16

    heh… felicitari

    cred :S

    Răspunde

Lasă un răspuns

