Cantare…in deplasare

Asta vara va povesteam cat de mult mi-a placut vizita pe plaiurile bucovinene. Iata ca ma intorc pe acele meleaguri dupa o perioada destul de lunga, de data asta pt a sustine un concert in orasul in care anul trecut am castigat trofeul festivalului FolkEver, si anume la Siret. E o bucurie in plus pt mine sa merg acolo,  atata timp cat am ocazia de a-mi revedea camarazi de pe meterezele folkului precum Ionut Mateiciuc. Despre ceilalti nu va spun nimc pt ca vor fi surpriza mea pt voi cei care veti fi prezenti sambata de la ora 19 in Club Black Cat din Siret. Ne vedem acolo! Am zis am zis! 😀

Lasă un răspuns

