Did you ever think of me…

De curand am redescoperit o melodie pe care nu am mai ascultat-o de mult si la un moment dat eram obsedat de ea.  Incepe  atat de simplu si in acelasi timp violent: „Te-ai gandit vreodata la mine ca la cel mai bun prieten al tau?”  De ce as fi cel mai bun prieten al tau? Oare atunci m-ai observa?  M-ai iubi mai mult daca s-ar intampla asta? Sau…m-ai iubi? Oare as putea vedea din turnul castelului meu ce se afla in camaruta sufletului tau? Sau m-ai lasa sa trag macar cu ochiul de la fereastra ei? Oricum nu inteleg de ce-mi pun aceste intrebari. Un lucru il stiu sigur:

Langa mine

Ti-ar fi mai bine

Daca ai putea,

Dac-ai incerca

Ochii sa-i deschizi

Mana sa mi-o-ntinzi.

Si s-asculti prelung

Cantecul ce-l plang,

Despre lumea ta

Din inima mea

Ti-ar fi mai bine…

Langa mine.

Lasă un răspuns

