Dan Vana in Irish Pub

Va salut dragilor, din nou!

Am placerea de a va invita la un spectacol de muzica folk sustinut de Dan Vana, in al nostru Irish Pub. Pe Dan l-am cunoscut la Calafat, in minunata tabara de folk de acolo despre care v-am povestit asta vara. El este unul dintre cei mai inimosi sustinatori ai folkului, fiind de 12 ani organizatorul acestei tabere.Pt ca vine de foarte departe, si pt ca mie personal imi sunt dragi atat el cat si muzica lui, va invit sa-l sustinem in seara asta de la ora 21:00 si sa-i aratam ca ospitalitatea clujeana este si ea una de „pomina”. Asadar o sa va astept diseara de la 21:00 in Irish Pub, iar pana atunci, va las in compania uneia dintre melodiile mele preferate, care ieri a fost la piesa zilei pe folkblog:

1 comentariu (+add yours?)

  1. Miha
    Feb 05, 2010 @ 11:31:23

    Frumos concert! Dan Vana are o voce foarte calma si calda…

    Răspunde

Lasă un răspuns

