Cum a fost la teatru

Dragilor, asa cum v-am spus ieri mi-am facut debutul in teatru cu un rol in piesa „Destine” in regia lui Sorin Misiriantu. Rolul pe care l-am jucat se numeste „Tanti Mariana”. Din punctul meu de vedere, piesa a fost un succes, interpretarile colegilor mei depasind asteptarile dupa putinele repetitii pe care am reusit sa le facem. Ii felicit pe toti pt ceea ce au daruit pe scena. Il felicit in acelasi timp pe Sorin Misiriantu pt talentul deosebit pe care il are in regie si ii multumesc deopotriva pt ocazia pe care mi-a oferit-o. Pt mine a fost o experienta foarte interesanta si mi-ar placea sa mai am parte si de altele. Chiar daca s-a jucat in sala atelier a Casei de Cultura, locul a fost neincapator pt numarul mare de oameni care au avut curiozitatea sa ne vada. Pe scurt: ne-am distrat si am distrat pe toata lumea prezenta. Pt cei care n-au venit o sa pun mai jos scenele in care joc. Din pacate nu am inca toata piesa inregistrata, dar promit ca o sa o postez cand o voi avea. Multumesc Adrianei pt filmari!! Pana atunci…enjoy Tanti Mariana!!

7 comentarii (+add yours?)

  1. anamaria2udrea
    Feb 03, 2010 @ 10:56:23

    aiai, ce mai piesa! si tanti mariana s-a descurcat foarte bine.
    felicitari Ionut! ai avut un rol destul de greu, ca de multe ori e dificil sa joci un personaj de acelasi sex, daramite de sex opus, care pe deasupra e si femeie!
    partea a 3-a a filmuletelor e cea mai buna.

    Răspunde

  2. Laura
    Feb 03, 2010 @ 18:14:25

    oh my god ! :)))))

    Foarte tare ! Bravo!

    Răspunde

  3. Adriana
    Feb 03, 2010 @ 21:32:36

    O, cu placere! Nu ma asteptam sa le pui pe blog! A fost foarte amunzanta piesa, fix ce mi-a trebuit ieri seara. Mersi pentru invitatie! Te pup:*

    Răspunde

  4. adrian stefan
    Feb 04, 2010 @ 08:11:23

    brava mai mangutzu …. :)) mi-a placut :)) … lasa ca daca mai capeti putina experienta facem un spec inpreuna 😉 .. te-am popat !!!

    Răspunde

  5. .marius
    Feb 04, 2010 @ 09:06:55

    t’was awesome man!

    almost LEGEND… wait for it… ARY!

    Răspunde

  6. buxy
    Feb 04, 2010 @ 10:19:31

    sa shi orbesc! Brava!

    Răspunde

  7. Gabi
    Feb 04, 2010 @ 12:56:12

    Foarte frumoase cuvintele tale, Ionuţule!
    Aveam convingerea că apariţia ta în scenă va fi senzaţia serii şi implicit a spectacolului, prin urmare: FELICITĂRI!!! Sala a vibrat la replicile tale!!!

    Felicitări şi pt faptul că ai reuşit să te adaptezi foarte repede, mai ales că noi, restul, eram la a doua reprezentaţie 😀

    Keep up the good work şi să ne vedem cu drag pe cât mai multe scene 😉

    >:D<

    Răspunde

Lasă un răspuns

