A fi bine

Ce inseamna a fi bine? Toti te intreba:”Esti bine?” Ce-i aia omule? Daca pt tine arat ravasit, ingandurat sau mai stiu eu cum, spui repede ca nu sunt bine. De unde stii?
Poate ma gandesc la ceva ce vreau sa fac si sunt concentrat. Sunt ravasit pt ca nu am avut chef sa ma “aranjez”. Pt ce sa ma aranjez? Pt cine?

Avem perceptii diferite despre binele asta. Totul e relativ si totul e nuantat. Nuante mov, visinii, negre, albe, rosii, castraveti, bla bla…Sunt asa cum vreau sa fiu. Uneori imi iese alteori nu, dar asta nu schimba cu nimic felul in care cred eu ca mi-ar fi bine.

Tu esti bine?

4 comentarii (+add yours?)

  1. onuca
    Ian 07, 2010 @ 20:49:24

    io, Mangule, mă simt foarte bine, da arăt ca dracu…
    cine ce să mai înţeleagă?

    mi se pare ciudat că m-ai întrebat cum mă simt.
    şi ce? n-o să mă mai întrebi?

    Răspunde

  2. Bizaru
    Ian 09, 2010 @ 18:03:47

    hehe uite aci pt tine, probabil ca i-l stii deja 😀 😀
    http://www.220.ro/XK4atYnR1B/Ce-Mai-Faci

    Răspunde

  3. vandrai
    Feb 07, 2010 @ 12:45:44

    Răspunde

Lasă un răspuns

