Dimineata fara cafea

E o alta dimineata asemanatoare cu cea de ieri, sau cu cea de alaltaieri sau cu cea de saptamana trecuta. Da, cu cea de saptamana trecuta seamana cel mai bine. Doar ca saptamana trecuta eram in alt an. Deci nu s-a schimbat nimic. Ba mai mult as putea spune ca saptamana asta, prima din anul acesta, seamana leit cu prima saptamana din anul trecut. Experimentez se pare aceleasi lucruri. Hmm. Ma simt acum de parca viata mea ar avea un traseu circular, desi de multe ori imi placea sa spun ca e sinusoidal. Acum amintindu-mi de anul trecut imi dau seama ca ma tot invart intr-un cerc…sau dupa un cerc…sau in jurul cercului, nici nu mai stiu. Pe 2010 toata lumea si-a facut planuri marete, si-a scris dorintele sub diverse forme, promitand ca se vor tine de ele. Bravo lor! Eu nu m-am gandit la nimic. Nu ca nu-mi doresc nimic, nu ca nu as putea sa-mi fac un plan, din contra, doar ca mi-a trecut prin cap ca anul acesta sa il las sa curga cum vrea el si sa vad unde ma duce. Nu am sa caut THE DRUMUL voi merge pe cararea care ma atrage mai mult. Daca voi fi insotit sau nu, iar nu cred ca o sa mai aibe importanta. Asa ca draga lume mare spre tine ma indrept.

1 comentariu (+add yours?)

  1. Gabi
    Ian 06, 2010 @ 14:07:40

    Ionuţule,
    de multe ori cafeaua de dimineaţă, faptul că ai ales să o bei, face diferenţa, pentru simplul fapt că e altceva decât ceea ce faci de obicei şi pt că ar putea să te surprindă în mod plăcut…
    Până la urmă, fiecare ar trebui să ştie ce vrea şi cât vrea, dar lucrurile se întâmplă oricum şi e alegerea noastră, a fiecăruia, dacă vrem sau nu să facem parte din ele.
    Bucură-te de călătoria înspre lume :)!!!

    Hugs & Kisses

    Răspunde

Lasă un răspuns

