Am ramas acasa :(

Desi cu cateva ore in urma eram foarte optimist in ceea ce priveste sanatatea mea se pare ca aceasta mi-a intins o capcana in care am cazut cu totul. A reusit sa ma rapuna iar acum bolesc in pat cu febra mare si o tuse care nu vrea sa se mai termine. Am sperat ca indopandu-ma cu medicamente care mai de care mai potrivite in astfel de situatii ma voi pune pe picioare dar se pare ca m-am inselat. Asta a facut sa renunt la participarea la evenimentele ce m-ar fi asteptat in Bucuresti. Imi cer scuze tuturor celor care ma asteptau acolo. 😦

7 comentarii (+add yours?)

  1. Mihaela Bar
    Dec 14, 2009 @ 11:01:23

    Imi pare rau Ionut! mai ales ca te auzisem cu cat entuziasm vorbeai de plecarea asta. Dar poate ca exista ceva care te tine in cluj. poate ca era mai mare nevoie sa fii aici decat acolo… pentru ceva pe care inca nu-l stim (sau poate tu il stii deja…)
    si cand ni se intampla din astea (sa ne puna boala jos…) eu am invatat (si nu e adevarul, e doar un punct de vedere) ca e felul in care Universul imi transmite un mesaj. universul ne spune foarte des ce avem de facut sau pe unde sa mergem pentru ca sa FIM FERICITI, si cand nu auzim, cand ne incapatanam sa nu auzim, cand nu invatam din „lectii” care uneori sunt foarte evidente si dure, din pacate, ne „informeaza” printr-o cale pe care nu o mai putem ignora (in corp – durere, sau boala)
    Iti scriu asta, pentru ca citindu-ti post-ul, a fost primul lucru care mi-a aparut.
    Si cum spuneam, nu e ADEVARUL, asa ca daca simti ca nu ti se adreseaza, ca nu e pentru tine, pur si simplu ignora… 🙂

    Noi te iubim oricand. si oricum.
    si eu ma rog sa-ti fie bine, sa fii mai bine, sa-ti regasesti bucuria (si nu doar in cantec), sa FII din nou, sa ajungi „sa curgi” pe fluxul vietii tale, asa cum a fost ea sa se intample, sa nu mai lupti, ci doar sa te bucuri ca VIATA TA E ASA CUM ESTE! si sa fii fericit.

    te imbratisam.

    si-ti multumim pentru fiecare clipa de bucurie pe care tu ne-o oferi atunci cand canti.

    speram sa-ti putem si noi oferi sprijin, macar printr-un gand bun.

    cu mare drag,
    Mihaela

    Răspunde

  2. Ionut Mangu
    Dec 14, 2009 @ 14:58:24

    Mihaela, iti multumesc mult pt gandurile pe care mi le-ai lasat aici. Is de un real ajutor, mai mult decat orice. Se poate sa ai dreptate si lucrurile sa se fi intamplat asa pt ca trebuiau sa se intample. Acum imi doresc doar sa-mi recapat sanatatea dupa care sa ma gandesc la motivul pt care ar fi trebuit sa raman in Cluj 😛
    Iti multumesc inca o data!

    Răspunde

  3. Vlad Dulea
    Dec 15, 2009 @ 17:17:29

    Imi pare nespus de rau ca nu ne vedem in seara asta in Mojo. Mi-ar fi facut placere sa te cunosc. Vlad (Atelier)

    Răspunde

  4. Ionut Mangu
    Dec 15, 2009 @ 17:57:26

    Vlad, si mie imi pare foarte rau cum am mai spus si as fi vrut si eu sa va cunosc, dar de data asta nu am avut ce face. Sunt sigur ca vor exista si alte ocazii.;) Distractie faina diseara.

    Răspunde

  5. Adriana Oltean
    Dec 16, 2009 @ 13:04:43

    La multi ani, om bun cu voce catifelata!!!Te imbratisez cu drag, mit si dor…si nu uita: ce-i al tau e pus deoparte…

    Nemuritoarea de rand

    Răspunde

  6. Ionut Mangu
    Dec 16, 2009 @ 14:06:57

    Multumesc frumos, Adriana. Incerc sa nu uit.

    Răspunde

  7. Miha
    Dec 17, 2009 @ 14:31:31

    La multi ani cu putina intarziere:D! Sa traiesti si sa ne inCanti in continuare!>:D<

    Răspunde

Lasă un răspuns

