Vocea din mintea mea

De obicei povestim in lacrimi de crocodil cum am fost noi raniti de altii, ca altii ne-au facut nu stiu ce rau, dar de cate ori am constientizat ca si noi ranim pe altii, cu sau fara voia noastra? Ce faci cand afli asta? Cum ar trebui sa te comporti? Dai vina pe evenimente imediat apropiate? Iti asumi toata vina? Si daca ti-o asumi cum o faci? Acum mai stii sa plangi, sau lacrimile le ai numai pt tine? Cat poti fi de egoist…
Eu am facut un suflet sa se inchida, un suflet care-si dorea sa zburde prin lume. Am facut asta involuntar, din contra, chiar am crezut ca fac bine ce fac, dar el s-a facut foarte mic, speriat de mine, speriat de dorintele mele, atat de speriat incat s-a facut invizibil. Acum nu-l mai gasesc. As vrea sa-i redau increderea in sine, in oameni, in mine. As vrea sa-l ajut sa-si gaseasca stralucirea si sa-i pun aripile la loc.  Era ingerul meu.

1 comentariu (+add yours?)

  1. nu conteaza cine
    Dec 08, 2009 @ 10:44:03

    e greu sa mai faci ca nou ceva ce s-a rupt odata…depinde totusi de cat de grava e fapta ta in ochii si inima celulilalt. tot ce poti face e sa stii unde ai gresit si sa nu mai faci la fel..cu altcineva.

    Răspunde

Lasă un răspuns

