De Mos Nicolae

Se spune ca dragostea-i oarba… dar ce fac orbii cand se-ndragostesc?

Azi n-o sa folosesc prea multe cuvinte dar o sa intelegeti despre ce e vorba.

Asa a fost:

Asa s-a terminat:

Asta imi doresc foarte mult:

A venit Mos Nicolae. Eu am primit o despartire. Tu?

2 comentarii (+add yours?)

  1. Mironeasca
    Dec 05, 2009 @ 16:09:16

    join the club… dar tine-te tare! 🙂

    Răspunde

  2. socol paul
    Dec 07, 2009 @ 15:00:22

    eu am primit o milka

    Răspunde

Lasă un răspuns

