Un alt om

Azi m-am trezit foarte de dimineata. Fara motiv, doar asa. Balconul imi facea parca semne disperate sa-l vizitez. A trecut ceva vreme de cand nu m-am mai lasat pierdut de peisajul ce mi se ofera in departare. Dintr-o data am simtit nevoia sa evadez, sa ma detasez de mine. Mai mult ca oricand ceva imi spune fugi, alearga, scapa, urla. M-am inchis de mult si am uitat sa mai traiesc. M-am lasat purtat de ganduri, incercand sa-mi aduc aminte de visele mele. Erau simple. Nu am cerut niciodata ceva foarte important de la viata. Am fost intotdeauna purtat de ceea ce se intampla in jurul meu, fiind intr-o continua adaptare la ce mi s-a oferit. La randul meu, mi-am incredintat sufletul oricarei persoane ce intrat in contact cu mine. Unora le-am si deschis niste usi. Altora le-am oferit toate cheile.  Ce s-a intamplat ulterior? Simplu. Cei carora le-am deschis doar niste usi au intrat buluc, au golit cat au putut dupa care i-am gonit. Cei care au avut cheile au inceput sa le piarda pe rand lasand in spatele lor camerele deschise. Nu am putut lasa lucrurile asa si le-am zidit. Au aparut alte persoane, mai frumoase, mai elegante, mai interesante care, cu o istetime agera, au reusit sa sparga cateva dar dincolo au gasit alte si alte ziduri. De azi m-am hotarat sa schimb toate astea. In ultimele zile m-am golit brusc. Am lasat sa iasa toata energia negativa pe care am adunat-o din frustrari si dezamagiri. Dar GATA! Am sters praful lasat in urma si pregatesc o schimbare. Am sa fac zidurile transparente sa vada toti ce e acolo, dar sa stie ca nu pot atinge. Am sa pun vointa la incercare si voi incerca sa biruiesc toate nedreptatile ce mi se intampla. Voi fi mai bun. Mai bun ca om. Voi fi un alt om!

1 comentariu (+add yours?)

  1. mariana
    Dec 05, 2009 @ 00:16:48

    stiu ca esti un OM BUN!!!! imi e dor sa ne hasuram sufletele cu prietenie.

    Răspunde

Lasă un răspuns

