In cafeaua cu lapte

Azi am baut cafea…cu lapte. Nu sunt un bautor de cafele asa ca pot considera acest lucru ca un eveniment.  Imi dau seama ca e amara, indiferent cat lapte i-as pune. E amara ca ziua de ieri. E amara ca soarele ce nu mai rasare. E amara ca zambetul fals pe care-l primesc din oglinda. Ce-ar fi spus o ghicitoare despre ce vad eu in cafeaua mea? Mi-e dor de vara, de soare, de Vama Veche , de mine. Am inceput din nou sa ma simt singur. Poate doar am devenit eu un singuratic. Am incercat sa deschid alte usi, ale altcuiva. Nu am realizat ca in spatele meu se inchideau ale mele. Acum ma aflu intre doua usi, una a mea si una a umbrei. Amandoua sunt inchise. Usa din spate este cea catre trecutul meu. Usa din fata este cea catre o alee insorita, cu pomi inverziti de-o parte si de alta, o alee ce duce catre un varf de munte. De acolo vezi totul limpede si te bucuri de viata. Caut in buzunare si-mi dau seama ca nu am chei pt niciuna. In lateral e un coridor gri, fara capete si oricat as incerca sa caut alte usi mergand pe culoar in fata mea apar aceleasi si aceleasi porti ferecate. M-am pierdut. M-am blocat intre 2 lumi. Doar umbra mai poate strabate de dincolo de zid. E singura purtatoare de chei. Cafeaua asta este prea tare. Prea tare pt mine. De fapt totul e prea tare. Prea tare este zidul de care ma lovesc in fiecare zi. Prea tare ma doare fiecare lovitura. Prea tare apas pe rana deschisa. Prea tare… Am sa dispar. O sa fiu un vis. Tu mai visezi?

1 comentariu (+add yours?)

  1. Ana-Maria Udrea
    Dec 03, 2009 @ 08:46:30

    „Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony.”
    – Mahatma Gandhi
    „Much of the stress that people feel doesn’t come from having too much to do. It comes from not finishing what they started.”
    – David Allen
    „The secret of happiness is the determination to be happy always, rather than wait for outer circumstances to make one happy.”
    – J. Donald Walters
    Poate ajuta…

    Weekendul acesta am avut si eu o astfel de stare…de visare…de dorinta…de singuratate. Le mai am din cand in cand. M-am obisnuit cu ele, fac parte din mine. Dar asta nu inseamna ca le si doresc…De aceea fac eforturi sa le depasesc cat mai repede…Desi, e adevarat, ca atunci pot fi din punct de vedere literar foarte activa.

    Si totusi, e un sentiment care parca te sufoca, te face sa te simti gol…te intrebi cine esti…nu te gasesti, nu te regasesti.

    Nu stiu daca la mine in acele momente functiona sugestia, dar sigur ma ajuta sa ies cu prietenii, sa vad un film dragut…ideea e sa ies din casa…sa fug putin de mine, sa fiu un actor social…

    Sunt convinsa ca sunt si alte remedii…le voi cauta data viitoare cand voi resimti efectul „cafelei tari”, cu sau fara lapte…

    Ganduri bune.

    Răspunde

Lasă un răspuns

