Bistrita Folk 2009

In weekendul 20-22 noiembrie am fost la Bistrita cu ocazia festivalului care a avut loc acolo. Nu-mi era foarte strain acest festival deoarece participasem si cu un an in urma la el. Am revenit in Bistrita pt ca acolo ai ocazia sa canti unui public fantastic si un sunet cristal.  Este unul din locurile in care simti intr-adevar ca esti pe o scena si te simti obligat sa dai tot ce ai mai bun in cele 2 melodii cu care concurezi.  Asta am incercat si eu, iar juriul a considerat ca merit premiul 1. Inseamna foarte mult pt mine acest premiu avand in vedere ca anul trecut la acelasi festival nu am castigat nimic. Am fost si de data asta o adevarata colonie clujeana acolo: Mirona Pascu (pe care o felicit pt premiul 3 pe care l-a castigat), Adriana Andreica, subsemnatul, dar si Mishu Calian care a venit cu bandul sustinand primul lui recital, unul care a fost de exceptie si-l felicit si pe el pt asta. Nu in ultimul rand trebuie sa multumesc pt sustinere fetelor de la folkblog care au batut drumul pana acolo si ne-au sustinut din public.

Mai jos puteti urmari o parte din melodia Hasuri asa cum a fost ea cantata in concurs si decernarea premiilor unde o sa vedeti cat de emotionat am fost cand am aflat ce premiu am primit.

6 comentarii (+add yours?)

  1. mariana
    Noi 24, 2009 @ 14:14:15

    felicitari domnule mangu.m abucur sincer pentru dumneavoastra.va astept totusi sa hasuram si bucurestiul.cu drag,mariana care are si ea blog:) http://www.marianafolk.blogspot.com/

    Răspunde

  2. Ionut Mangu
    Noi 24, 2009 @ 14:24:01

    Multumesc Mariana. Ma bucur ca ai mai vizitat casuta mea. Te-am adaugat in blogroll 😉

    Răspunde

  3. Biny
    Noi 24, 2009 @ 17:34:48

    Bravo mah da-i inainte si o sa fie bine. NO 1 🙂

    Răspunde

  4. ionutrus
    Noi 24, 2009 @ 22:41:11

    Ionut, din postura mea de organizator al acestui festival, it spun sincer ca mi-a facut o mare placere sa lucrez alaturi de tine din nou. Tin sa te felicit neaparat pt premiul castigat. Te astept si la anul cand sper sa iei marele premiu:). Te-a adaugat si eu in blogroll si o sa ramai acolo mult si bine:P

    Răspunde

  5. BIANCA-IULIANA Matei
    Noi 25, 2009 @ 20:00:25

    sa treci si la Brasov in vacanta asta de iarna… e nevoie si acolo de ceva voie buna de a ta… exceptand „bisurile” la nesfarsit cu soricelul :)) oricum ai fost tare aseara!!! nu stiu cum de ai reusit performanta asta 😀 Bravoooo!!!

    Răspunde

  6. Mironeasca
    Noi 26, 2009 @ 11:22:13

    Felicitări și ție domnul Mangu! La anul iei marele premiu, așa ne-am înțeles, nu? 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

