Programul in perioada 06-15.11.2009

Astazi plec la Braila impreuna cu Mishu. Acolo mergem la Festivalul Chira Chiralina.  Am emotii pt ca merg sa-mi revad orasul natal pe care nu l-am mai vizitat de foarte multa vreme. Asa ca tineti-mi pumnii.

Saptamana ce urmeaza va fi una foarte incarcata.

afis-folkmartiMarti, 10.11.09, ora21:00, Club Refresh te invita la evenimentul “Viata prin Folk .Capitolul II: Amintirii”.

Te asteptam sa iti amintesti de prima dragoste curata, in compania lui Eugen Avram si al sau “Cantec pentru tine”

Intrare

Fete /Baieti – 10 Ron (consumatie)

 


afis_miercuriMiercuri -11.11.2009 tot Club Refresh te invita sa-ti incalzesti sufletul la evenimentul „Poezie pe ritm de chitara” in compania unor dintre cei mai dragi artisti ai Clujului, Ionut Mangu si Ioan Onisor. Incepand cu orele 21.00 artistii, vor intretine atmosfera si te vor incanta atat cu cover-uri cat si cu piese proprii din diverse genuri muzicale (folk, pop, rock)

Intrare

Fete /Baieti – 10 Ron (consumatie)


Joia sub felinare - Ioan Onisor

Joi -12.11.2009, de data asta in Irish&Music Pub, “Joia de folk sub felinare” continua cu o seara sustinuta de Ioan Onisor, Florin Toloarga si Ionut Mangu. Va asteptam cu un program plin de surprize incepand de la ora 21:00. Intrarea va fi 10 lei, iar pentru studenti 5 lei.

Vineri -13.11.2009,  particip la Festivalul „Ziua de Maine” de la Alba Iulia, unde din nou o sa am nevoie sa-mi tineti pumnii.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Miha
    Noi 14, 2009 @ 12:45:51

    A fost foarte fain (ma refer la concertele de miercuri si joi – pentru ca atunci am fost)! La mai multe concerte frumoase… :D. Imi place ca la voi nu conteaza daca e public mult sau nu catati la fel de frumos pentru toti;)

    Răspunde

  2. Ionut Mangu
    Noi 17, 2009 @ 17:13:43

    Miha iti multumim si te mai asteptam la spectacolele noastre.

    Răspunde

Lasă un răspuns

