Miercuri 04.11.2009, Viata prin Folk, Capitolul I "Prietenia"


Ne vedem miercuri 04.11.2009 in clubul Refresh la o noua seara de folk cu invitati de exceptie? Eu voi fi acolo. Tu ce motiv ai sa nu-ti iei prietenii si sa veniti impreuna? Ora e numai buna sa facem un chef. Asa ca de la 23:00 va asteptam in club.
Intrarea este libera.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Miha
    Noi 06, 2009 @ 00:01:42

    Salut! am fost in refresh si mi-a placut foarte mult! Sper ca o sa ne vedem curand la alte concerte folk:D. Cine stie.. poate imi fac si eu curaj si vin cu o chitara

    Răspunde

  2. Ionut Mangu
    Noi 06, 2009 @ 17:14:35

    Salut Miha! Imi pare bine ca ai trecut pe aici. Eu aici scriu cam care imi este activitatea asa ca vei afla din timp despre urmatoarele concerte. Chiar te invit sa-ti aduci o chitara cu tine data viitoare 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

