Joi, 1 octombrie, concert in Refresh

Credeati ca am uitat de Cluj? In nici-un caz. Si pt ca mi-era dor de voi am zis sa va fac o surpriza asa de inceput de octombrie. In chiar prima zi a lunii voi canta impreuna cu bunul meu prieten si coleg de trupa in Grupul Autograf, Ioan Onisor, in Clubul Refresh.
Asa ca daca si voua va era dor de noi, haideti sa ne vedeti si sa cantam impreuna joia asta, pe 1 octombrie de la orele 21:00 fix. Daca nu stiti unde se afla clubul va spun eu: Piata Unirii nr.2, in curtea cu Pizza Y. Noi vom fi acolo asteptandu-va. Hai ca poti sa chemi si cativa prieteni, ca le-a prinde bine asa de inceput de scoala. Daca cunosti boboci adu-i si pe ei, sa-i inveti cum stau lucrurile pe aici !! NU de alta, dar sa nu pierdeti ofertele din club, mai ales ca intrarea este libera.
Deci ne-am inteles da?
Joi, 1 octombrie
orele 21:00
Club Refresh (Piata Unirii, nr.2)

Lasă un răspuns

