O luna de vis sau un vis de-o luna. Partea a II-a

Tg. Jiu
Asa cum am promis, am revenit cu continuarea povestii pe care am inceput-o in postul precedent.
Se face ca dupa saptamana de vis de la Calafat am plecat toata gasca de fokisti catre Tg. Jiu, unde a avut loc cea de-a 8-a editie a Festivalului “Poarta Sarutului”. Anul acesta, din pacate, o singura umbra s-a abatut asupra festivalului si anume trecerea intr-o lume mai buna a celei care a fost Tatiana Stepa. Astfel festivalul a fost dedicat in intregime memoriei acestei Doamne. Odineste-te in pace, Tatiana!
Nu am sa insist cu acest aspect pt ca nu vreau sa ne intristam mai mult decat si-ar fi dorit ea sa ne intristam si am sa incerc sa va povestesc cum m-am simtit eu la Tg. Jiu. As putea incepe cu relatarea plecarii din Calafat care a fost una destul de haioasa din punctul meu de vedere. Ne trezim noi de dimineata, ne adunam, ne numaram, constatam ca nu lipseste nimeni si iesim in fata hotelului sa asteptam mijlocul de transport ce urma sa ne care pana la Tg. Jiu. Toate bune si fumoase pana cand apare un microbuz cu locuri exact pt cati eram noi. Asta nu ar fi mare bai daca am lua-o logic, insa nimeni nu a pus in ecuatie faptul ca toti aveam si bagaje si chitari dupa noi, iar microbuzul s-ar fi umplut numai cu bagaje. Incep dezbateri, propuneri care mai de care mai interesante si mai nastrusnice, insa pana la urma se striga BINGO la varianta folosirii unei alte masini numai pt bagaje care urmau sa fie insotie de cei doi sacrificati dintre noi si anume Mariana si Nutzu. Desi ar fi fost placut sa mergem impreuna sunt sigur ca nu s-au plictisit, amandoi fiind foarte spirituali ;). Intr-un final am reusit sa ne strangem din nou inspre orele serii, cand am reusit sa ne intalnim si cu ceilalti concurenti veniti de prin alte locuri. Distractiile incepute la Calafat sa nu credeti ca le-am lasat acolo. Din contra, le-am continuat si la Tg. Jiu. Dupa ce ne-am impartit in camere am purces catre Gradina de Vara unde s-a tinut festivalul. Acolo, localnicii au avut din nou parte de un adevarat maraton folk ce a tinut 3 zile. Si aici, ca si la Calafat cantarile incepeau la ora 9 cu partea de concurs, iar recitalurile tineau pana inspre orele 02:00 din noapte. Desi festivalul a concurat cu o serbare a berii care se desfasura pe o strada paralela, publicul a fost unul foarte numeros si frumos, si calduros, care a primit la fel de frumos pe toata lumea, atat concurenti cat si numele sonore ale folkului. Pt asta trebuie sa le multumesc pt rabdarea cu care ne-au ascultat si ne-au sustinut pana la orele tarzii din noapte. Noi, insa, ca niste oameni responsabili ce suntem, binenteles ca nu ne opream la ore asa mici, din contra am continuat in fiecare noapte pana spre orele diminetii. Nu v-am spus ce mi-a atras atentia chiar de la intrarea in oras, dar nu-i nimic va spun acum :). Baietii (sau barbatii, daca nu au avut deja ocazia) ar trebui neaparat sa viziteze acest oras pt ca se probeaza la fata locului ca oltencele sunt deosebit de frumoase. Orasul asta, are si cu ce se mandri din punct de vedere cultural. Pt necunoscatori acolo exista un parc unde gasesti binecunoscutele opere “Poarta sarutului” si “Masa tacerii”, iar nu departe de parc poti sa te minunezi langa “Coloana infinitului”. O sa va mai spun ca la sfarsitul festivalului juriul care a fost foarte numeros (15 persoane) si de seama ales, a considerat ca, in urma prestatiei mele din concurs merit locul 1. Astfel am venit inapoi acasa cu o diploma mare si un trofeu foarte interesant. V-as mai povesti de pe drumul spre casa, dar apelez la intelegerea voastra si va rog sa acceptati faptul ca am dormit aproape tot drumul. Eventual, daca sunteti unul din vecinii de scaun din autobuz sau daca cunoasteti pe vreunul dintre ei, puteti voi sa-mi spuneti daca am sforait prea tare :))
Uite asa am mai terminat un episod din povestea mea.
Promit sa revin cu fotografii, dar si cu celelalte episoade. Va asteapta surprize hazlii 😉
Pe curand
Ionut Mangu

2 comentarii (+add yours?)

  1. ~*ThEo*~
    Oct 19, 2009 @ 09:17:50

    nu stiam eu de unde te cunosc:-w….te`am vazut la festival…si eu si colegii am considerat ca sunteti de locul 1..si pac! pac! ati fost…foarte tare…felicitari!!!

    Răspunde

  2. Ionut Mangu
    Oct 19, 2009 @ 09:22:23

    Multumesc frumos. Ma bucur ca v-a placut. Si eu m-am simtit foarte bine la Tg Jiu.

    Răspunde

Lasă un răspuns

