Parfumuri nocturne

M-am obisnuit cu noaptea…Am lasat ca ea sa devina parte din mine, acea parte care in mod normal ar trebui sa fie ocupata de tine. Se face ca undeva in abisurile amintirilor am pastrat mirosul parfumului tau si nu stiu de ce acum il simt pe pielea mea…de parca undeva in coltul acesta ai fi si tu. Ma trezesc si ma uit in jur, te caut, nu te gasesc, te simt, inchid ochii si te vad din nou. Ma ridic sa-mi revin. Ies in balcon, imi aprind o tigare si incerc sa imi amintesc momentul in care te-am cunoscut. Pare atat de demult incat nici nu mai stiu daca nu cumva am visat si atunci sau daca a trecut atat de mult timp incat nu-mi mai amintesc cum s-a intamplat. Ti-ai tatuat totusi prezenta in mintea mea.
De-ar fi sa vii as crede ca visez…

5 comentarii (+add yours?)

  1. anamaria2udrea
    iul. 27, 2009 @ 21:27:56

    Pentru mine noaptea e singurul loc unde pot sa fiu libera… Ziua sunt in lanturile conformismului.
    Daca n-ar fi noaptea, n-as mai fi intreaga… as muri incet, cu fiecare zi care se scurge dintr-o clepsidra sparta.

    Frumoase ganduri ale tale.
    Ana-Maria

    Răspunde

  2. Ionut Mangu
    iul. 28, 2009 @ 00:35:45

    Multumesc! Ma bucur ca ai dat o privire pe aici, te mai astept si alta data 🙂 Poate candva voi avea si eu acces la profilul tau ca sa te pot citi.

    Răspunde

  3. anamaria2udrea
    iul. 28, 2009 @ 07:54:00

    N-am inteles de ce nu ai putut sa-mi vezi blogul de prima data. Poate acum: anamaria2udrea.wordpress.com.
    Acolo sunt cateva parti din mine, pe unnele le stiu doar eu, pe altele si prietenii mei, iar pe unele abia acum le descopar…
    Poate ne mai citim zilele astea!

    (Cu 5 minute inainte de a merge la serviciu).
    Ana-Maria

    Răspunde

  4. nemuritoareaderand
    aug. 05, 2009 @ 00:17:08

    menestrele cu voce catifelata…usurel cu tigarile alea 😉

    Răspunde

  5. raluca
    ian. 22, 2010 @ 23:52:11

    Noaptea aduce cu ea tacerea, pacea… si in acelasi timp simturile, gandurile noastre ne sparg tacerea! Suntem cum nici nu ne-am gandit vreodata, ne descoperim in fiecare zi cu ajutorul celor dragi din jurul nostru! si eu mai simt inca parfumul…:(

    Răspunde

Lasă un comentariu