O privire printre amintiri

Buna, din nou blogule! Buna si tie cel care mai vizitezi aceasta camara! A trecut atat de mult de cand nici eu nu am mai trecut pe aici. Se face ca era locul unde se adapostesc gandurile si trairile mele. Nu, nu am uitat de ele daca asta insinuai sa-mi reprosezi, ci doar le-am neglijat o perioada, o perioada care nu a fost lipsita de intamplari, de activitati, de oameni, de muzica, de frumos, de urat, de viata. Nici nu stiu daca sa incep sa-ti povestesc despre ele sau nu. Fie, daca tot insisti o sa-ti spun cateva lucruri. Deunazi iti povesteam cum m-am plimbat prin Bucovina (bat-o vina). Nu a trecut mult si m-am intors pe acele meleaguri fie la o cantare in minunata Fierarie din Suceava, fie la Festivalul de Folk „La Suceava în Cetate”, care s-a tinut in acest an in Vatra Dornei, sub deviza “Menestreli in Muntii Dorunei”. Asa-i ca suna frumos? Ei, imagineaza-ti cat de frumos a putut sa fie: munti, aer curat, peisaje minunate, oameni multi, prieteni vechi, prieteni noi, maratoane de folk in 2 zile, cantari de noapte la adapostul sticlelor de vin, glume, bancuri, dansuri, 2 ore de somn, ciorba Radauteana (genial de buna), continuari ale capitolelor Timisoreana si Ursus, plimbare cu telefericul, ratat plibare cu calul, premii, invingatori, invinsi, bucurii, dezamagiri, vociferari, tristeti infantile. Au urmat imbratisari de “la revedere”, urme de pareri de rau ca inca un episod frumos s-a incheiat, dar cu promisiuni ca ne vom revedea curand. Si uite asa am insemnat in condica cu amintiri inca o luna de vis, luna copiilor cum imi place sa-i spun. Luna iunie 2009, vei ramane in amintirea mea ca o luna extraordinara in care am experimentat lucruri noi: primul loc intai castigat la un festival, primul concert in afara Clujului, prima data cand m-am simtit singur, prima data cand am vizitat Bucovina.
Cam atat deocamdata. O sa revin cand o sa mai am sa-ti povestesc ceva!
Pana atunci te lass a te bucuri de soarele asta nebun, poate fugi pe la mare, poate imi povestesti si mie cum a fost, poate ma iei cu tine si atunci o sa-ti povestesc eu ce-am simtit.
Pe curand!

Lasă un răspuns

