Am nevoie de parerea voastra!!!!

Pt ca am avut nenumarate discutii referitoare la primul vers din refrenul melodiei „Hasuri” m-am hotarat sa fac un poll si sa pun la vot cum ar suna mai bine.
Pt cei ce nu au ascultat inca melodia o puteti asculta dand un clik aici.
Am pus data limita a votului pe 30 iunie.
Votul se afla in partea dreapta a paginii!!!
Va raman recunoscator pt parere!

3 comentarii (+add yours?)

  1. Seth
    Iun 23, 2009 @ 22:58:39

    Gata mai am gasit, am votat:P
    Take care

    Răspunde

  2. Rain
    Iun 24, 2009 @ 08:54:57

    Ce se intampla in caz de egalitate? 🙂

    Rain.

    Răspunde

  3. Ionut Mangu
    Iun 24, 2009 @ 11:41:32

    Deocamdata cer pareri…la sfarsit voi vedea ce se intampla 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

