Mi-am facut casuta noua!

De astazi am dat drumul la o noua casuta unde puteti afla cate ceva despre mine si despre activitatea mea. Veti gasi poze, filmari si multe altele pe http://ionutmangu.graphwire.com
Pt toate astea trebuie sa le multumesc unor buni prieteni, bizaru si guvidu’ care mi-au facut o surpriza placuta cu acest site. Sper sa va placa si voua dar pt asta trebuie intai sa-l vizitati.

5 comentarii (+add yours?)

  1. adriana
    Mai 24, 2009 @ 22:19:36

    mi-am permis sa iti vizitez si eu noua casuta muzicala :)nice!. sper ca intr-o zi sa asist si eu la un spectacol de al tau, poate…. prin bucuresti…mult succes in continuare

    Răspunde

  2. Ionut Mangu
    Mai 24, 2009 @ 23:27:00

    Adriana, iti multumesc frumos ca ai intrat la mine in „casuta”. Te mai astept pe acolo. Despre un spectacol in Bucuresti e posibil sa vorbim cat de curand, inca e in planuri.

    Răspunde

  3. cantafabule
    Mai 25, 2009 @ 00:45:33

    Pai, domnule Mangu, cand vorbitaram asta-seara, n-ai suflat o vorbulita despre asta. Si vorbeam despre ceva coaceri la cuptor, asa-i? 🙂 Hai ca-mi place noua casuta. Pai…sa ai un trai cat mai lung si mai fain in ea. Bafta!

    Răspunde

  4. Seth
    Mai 26, 2009 @ 13:24:24

    Foarte frumos! Imi place, o sa-l vizitez. Tot asa;)

    Răspunde

  5. Ionut Mangu
    Mai 26, 2009 @ 13:34:56

    Ma bucur ca va place. Va asteapta si alte suprize acolo, imediat ce-l pun la punct asa cum trebuie

    Răspunde

Lasă un răspuns

