Despre suflet sau suflete pereche…

Nu stiu cate persoane citesc ceea ce scriu eu aici…de fapt…nici nu cred ca ma mai intereseaza. Dar pt cei care fac asta am sa le dau spre ascultare o melodie pt care ii multumesc foarte mult Laurei.
Am pregatit si un text pe care doresc sa-l cititi numai dupa ce ascultati melodia

Nu stiu ce spun cuvintele acestei melodii, insa de un lucru sunt sigur: imi aduce aminte de mine, ma face sa-mi fie dor de cel ce eram, ma face sa-mi lipseasca noptile albe petrecute printre vechii prieteni, plimbarile nocturne la poalele Tampei, de anii in care nu ma interesa nimic, de intrebarile fara raspuns pe care mi le puneam in adolescenta, de verile la bunici, de verile in care am crescut si deja ma pierdeam prin firele de nisip de la malul Dunarii, ulterior printre cele mai fine de la malul marii. Mi-e dor de iubirile pierdute, uitate, lasate, distruse, aruncate. Mi-e dor de persoanele dragi din inima mea, persoane pe care le-am lasat intotdeauna in urma atunci cand eu ca un las am fugit…am fugit in locuri unde nu voiam sa mai aud de nimeni cunoscut…locuri in care am crezut ca voi avea un nou inceput, unde am facut totusi aceleasi greseli, locuri in care mi-am facut alti prieteni…pe care si pe ei i-am lasat si am mers mai departe. Intotdeauna am avut nevoie de culoare in viata mea sau de lucruri care sa o coloreze, sau de oameni colorati, ori de cuvinte colorate, ori de intamplari pline de culori. Nu pot sa spun ca nu am avut parte de asta, din contra. De multe ori le-am asimilat asa de bine incat credeam ca in lumea asta inca mai exista dreptate, incredere, si de ce nu iubire adevarata. In ce priveste ultima, inca mai cred ca exista, desi vad in jurul meu oameni care iubesc curat si care totusi sufera, ma vad pe mine printre ei. De fapt, cred ca astea se intampla doar pt ca acele suflete pereche nu s-au gasit inca…si se cauta…si spera ca urmatoarea persoana va ascunde acel suflet pereche…si incearca toate cuvintele magice care ele au convenit sa le fie parola. Oare “Eu sunt aici…te iubesc!!!” nu ar fi de ajuns pt o astfel de parola? Am uitat parola? A uitat-o sufletul meu pereche? Poate nu a auzit-o bine, sau poate eu am surzit in zgomotul asta produs de atata fals, de inselaciune, de infidelitate, de materialism. Suflet pereche, acum ma adresez tie direct: Am sa-mi ascut simturile, o sa fiu mai atent la semnalele primite, o sa incerc sa te fac sa-mi auzi din nou cuvintele incrucisate, dar un lucru nu uita…AS VREA CA ZAMBETUL MEU SA FIE DIN NOU FERICIT CU TINE!!!

11 comentarii (+add yours?)

  1. Stefan Nosfe
    Mar 31, 2009 @ 10:00:00

    anii ce au trecut sunt cele mai dureroase amintiri dar in acelasi timp si cele mai frumoase

    Răspunde

  2. Seth
    Apr 01, 2009 @ 02:07:00

    ” And I don’t want the world to see me
    ‘Cause I don’t think that they’d understand
    When everything’s made to be broken
    I just want you to know who I am „

    Răspunde

  3. cris
    Apr 01, 2009 @ 14:36:00

    ce frumos Mangule….ce frumos….si cam tristut…si cam real…dar ce frumos:)

    Răspunde

  4. Maggie May
    Apr 13, 2009 @ 12:03:00

    Domnu’ Mangu, frumos ai descris niste stari pe care le simteam atat de… ale mele. Imi place mult sinceritatea ta.

    Răspunde

  5. Kaas
    Apr 27, 2009 @ 00:24:00

    Va veni si vremea cand parola nu va mai trebui. Dar ce s-a intamplat cu melodia?

    Răspunde

  6. Kaas
    Apr 27, 2009 @ 00:26:00

    Va veni si vremea cand nu va mai fi nevoie de parola, de masti sau de fuga( „stop chasing shadows/just enjoy the ride”).
    Ce s-a intamplat cu melodia postata?

    Răspunde

  7. Ionut Mangu
    Apr 27, 2009 @ 00:33:00

    Se pare ca a fost stearsa de utilizatorul youtube. Am pus un alt link…incearca acum.

    Răspunde

  8. Kaas
    Apr 27, 2009 @ 21:00:00

    frumoasa melodia, multumesc.

    Răspunde

  9. Kaas
    Apr 27, 2009 @ 21:00:00

    frumoasa melodie, multumesc.

    Răspunde

  10. Ionut Mangu
    Apr 27, 2009 @ 21:01:00

    cu placere 🙂

    Răspunde

  11. Trackback: Nu te-am intalnit « Ionut Mangu's Blog

Lasă un răspuns

