Pt cei ce doresc sa revada

Piesele interpretate de mine in emisiunea Gaz pe Folk
1. Catre stele
Muzica: Ionut Mangu
Versuri: Ionut Mangu

2. Cantecul Ofeliei
Muzica: Mircea Bodolan
Versuri: W. Shakespeare

2 comentarii (+add yours?)

  1. Surugiu
    Mar 05, 2009 @ 00:50:00

    Da-mi voie sa-ti spun ca ai fost extraordinar spre rusinea mea nu am reusit sa te vad in direct dar iti multumesc pentru acest blog pentru ca asa mai aflu cate ceva legat de ce faci tu si din punctul meu de vedere faci foarte bine.
    Felicitari si mult noroc in continuare.

    Ionut Surugiu
    P.S Ai reusit sa aduci acele amintiri din anii studentiei.Cutremurator

    Răspunde

  2. Ionut Mangu
    Mar 05, 2009 @ 00:55:00

    Multumesc frumos, Ionut. Asta este si rostul acestui blog, anume sa tin lumea la curent cu activitatea mea. Si tie iti doresc numai bine si poate ne revedem cat de curand…cine stie, poate la vreo nunta a colegilor nostrii 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

