Vazut-am si Bucurestiul

Uite ca am ajuns si in capitala noastra draga. Ma bucura faptul ca am ajuns aici nu ca simplu vizitator ci ca sa cant. Da…sa cant. Adica am acceptat invitatia domnului Dan Cojocaru, producator al emisiunii Gaz pe folk de pe TVR2, de a veni in sa filmez o editie a emisiunii. Cu aceasta ocazie vreau sa-i multumesc inca o data pt oportunitatea pe care mi-a oferit-o. Am avut ca si concurent pe Stefan Tivodar, un tip foarte talentat de altfel. Emisiunea s-a filmat in Club A si s-a desfasurat aproape dupa vechiul format, adica doi debutanti sustinuti fiecare de cate un consacrat. Eu l-am avut ca sustinator pe domnul Mircea Bodolan, caruia ii multumesc pentru sustinere, iar Stefan i-a avut ca sustinatori pe tinerii inimosi de la Za’duff. S-au cantat cate doua piese, inainte cantandu-se cate trei, una din repertoriul sustinatorului si una din repertoriul personal. Pe scurt, o sa vedeti ce a iesit sambata 14.02.2009, ora 17:30 pe TVR2.

Participarea la emisiune se pare ca nu a fost de ajuns pt mine. Venirea in Bucuresti mi-a mai adus o invitatie de data asta venita de la Tanase, cunoscut de voi din trupa Tapinarii, sau de altii dintre voi din Semne. Invitatia se refera la a tine impreuna cu el o seara de coveruri in clubul Avast. Binenteles ca am acceptat si voi fi acolo miercuri 11.02.2009 de la 21:30. Despre activitatea din Avast aflati mai multe de aici http://www.covernight.wordpress.com
Nu am apucat sa va spun ca baietii din Za’duff fac parte si din grupul de promovatori ai muzicii folk denumit cat se poate de sugestiv “Folk frate”. Mai multe despre activitatea lor puteti afla accesand http://www.folkfrate.blogspot.com . Ideea era ca oamenii astia mi-au facut o invitatie foarte greu de refuzat si anume sa cant in Iron City in seara de folk, adica miercurea, cand am auzit ca se aduna cu mic cu mare iubitorii muzicii folk. Va fi in aceeasi seara 11.02.2009, cand va concerta Maria Gheorghiu, o alta tanara foarte talentata, care va incepe la ora fixa 21:13, ora stabilita de Johnnie, directorul muzical – artistic al serii Folk Frate. Eu zic sa nu mai stati pe ganduri si sa veniti. La finalul concertului Mariei voi urca si eu pe scena, asa cum am promis, probabil undeva in jurul orelor 22:30.

Tineti minte ziua: Miercuri, 11.02.2009

Tineti minte ora si locatia:

  • 21:30, Club Avast cu Tanase& friends Cover Night
  • 22:30, Club Iron City cu Maria Gheorghiu si Folk frate

Pana atunci va arat cateva poze “furate” la filmari (multumesc Alexandra)

3 comentarii (+add yours?)

  1. FolkFrate!
    Feb 14, 2009 @ 18:14:00

    Salutam…

    Voiam sa facem o precizare si anume Johnnie este directorul muzical – artistic al serii Folk Frate.
    Folk Frate este organizat de Mysha, Johnnie si Teddy…
    🙂

    Te asteptam sa revii in orasul nostru de otel.

    Echipa Folk Frate

    Răspunde

  2. Ionut Mangu
    Feb 14, 2009 @ 20:28:00

    Salutare FolkFrate!
    Luat aminte. Modificat textul. 😉
    O sa revin cu mare placere cu prima ocazie in Iron City. Tineti-o tot asa si sa auzim de bine!

    Răspunde

  3. FolkSpirit
    Feb 15, 2009 @ 11:12:00

    Bravo Ionuttttt :).Ce ma bucur cu schimburile astea..Seara cu Tivodar de la Cluj a fost superba si sunt convinsa ca si seara cu tine acolo a fost la fel. Ma bucur ca se intampla asta si nu poate decat sa va si sa ne (ca public) imbogateasca. :). Sa mai faceti de astea.

    Semnat: Ascultatoare de prin Autograf 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

