Inca o seara de Autograf

Joi, 15 ianuarie 2009, la o saptamana dupa ce Emeric Imre & friends au deschis sezonul 2009 de folk in Autograf, am hotarat sa-mi incep si eu activitatea concertistica pe anul acesta in acelasi loc. Cu ocazia asta va invit sa veniti „cu mic, cu mare” la o seara de neuitat. Vom canta impreuna melodii cunoscute tuturor si indragite de toata lumea. Vor veni si Mishu, si Onisor, si Neli poate si Florin si credeti-ma pe cuvant is oameni de baza pt o astfel de seara. Mai jos va las sa vedeti ce a iesit ultima data cand am cantat impreuna. Daca stiti cateva melodii faine pe care ati vrea sa le cantati prietenilor, puteti veni pe scena sa facem din aceasta seara un chef. Eu voi fi acolo cam de pe la 21:00, asa ca incercati sa nu intarziati prea mult ca se raceste vinul fiert 🙂
Pt cei care nu stiu, clubul se afla pe Memorandumului 23.
Ne vedem acolo!!

2 comentarii (+add yours?)

  1. cantafabule
    Ian 16, 2009 @ 22:08:00

    Hai, mai Ionut, tot Holograf? Ceva IRIS n-ai? 🙂

    Răspunde

  2. Ionut Mangu
    Ian 17, 2009 @ 14:37:00

    heh…am cantat si Iris de data asta…dar daca nu ai fost 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

